Pagina's

donderdag 7 november 2013

Broekje met dubbele paspel

Een tijdje geleden kreeg ik van mijn lieve vriendin Iris een halve meter rekbare jeans met schattige uiltjes op, omdat ze weet dat ik graag uilkes zie.
Aangezien mijn madammeke nog maar één passend broekje heeft voor de moment (kleedjes daarentegen...) was het hoog tijd voor nog een broekje bij.
Ik gebruikte wederom hetzelfde patroon, aangezien het een mooie pasvorm heeft voor mijn niet zo smalle dochter. Tussen de tailleband en het broekje stak ik nog een extra randje paspel.
Het is nogal een druk broekje geworden, maar met een effen shirt erop is het vast wel mooi.
De elastiek moet er nog in, maar dat zal voor morgen zijn.

Patroon: Ben & Mia pants
Stof: Kapellen

Detail van de dubbele paspel:

Paspel: stoffenspektakel

1 opmerking: