woensdag 16 augustus 2017

Let's sti(c)k together: Het langverwachte Mamadammeke-boekentaspatroon!!!

Al jaaaren beloof ik het jullie, om mijn boekentaspatroon eens uit te schrijven.
(klik hier om eerdere boekentassen terug te vinden op mijn blog)
Maar dan moest ik er natuurlijk eerst nog één maken én genoeg geschikte foto's maken.
Awel, dat deed ik!
Speciaal voor jullie enkele maanden te vroeg, want de mini start pas in november :p.
De Let's sti(c)k together- uitdaging van de maand augustus "Gepakt en gezakt - Terug naar school", gaf het nodige extra duwtje in de rug om een deadline te halen ;).




De binnenkant deed ik ook met katoen, weliswaar behandeld met HG Waterdicht, wegens gebrek aan een passende gelamineerde stof.



Het patroon en de tutorial van dit boekentasje vindt u hier!

Patroon: Mamadammeke
Stoffen:
VW-busjes: coupon van bij Kersenpitje, nu uitverkocht
Brandweerwagens: Babarum

Benieuwd wat de andere deelneemsters maakten? Klik vooral door op de links hieronder!

8 opmerkingen:

  1. Dat patroontje ga ik sowieso bekijken. Ik zag afgelopen zondag nog mooie versies passeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De boekentas is prachtig. Ik kan er blijven naar kijken! 🙈

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super tofke!!! Ik maakte ook al eens een kleine versie boekentas in hetzelfde stofje :) https://ellennaait.blogspot.be/2016/09/een-kleuterboekentas.html Ideaal voor een boekentas! Leuk patroon is deze nieuwe! Misschien dat ik me er binnenkort ook nog eens terug aan waag. Mooi gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als blogpost kan deze bijdrage tellen, amai nog niet! Hier helaas geen kleutertjes meer in huis, anders liet ik me ongetwijfeld gaan, het ziet er een super handig formaat uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk!!Een hele toffe versie, die zou hir ook in smaak vallen. En dankjewel voor het patroon! Voor dit jaar heb ik al een boekentasje gekocht, maar wie weet volgende zomer...?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat knap gemaakt zeg! Leuk dat je meedeed met Link Your Stuff. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen