Pagina's

donderdag 20 november 2014

Robots voor de miniman

Vandaag gaf ik een workshops "pyama" bij Creasis.
Eén van de cursisten maakte een leuke pyama in een supercoole nieuwe robotstof van Lillestoff!
Ik wist meteen, die wil ik ook, en ik maak er vanavond nog een pj mee! Nuja, pj, zo een kleine ukkepuk kan dat gewoon doorheen de dag ook aan :p.
Zij combineerde hem met rode boordstof, wat erg mooi was, maar voor mijne mini vond ik het te hard. Ik combineerde met turquoise boordjes.


En weet je wat extra leuk is? Ik denk dat ik gewoon een hele pj (6 maand) uit een halve meter stof heb!

4 opmerkingen:

  1. Leuk !
    Ziet er super stof uit !
    en wat ik vooral bewonder : de boordstof heeft exact dezelfde tint turquoise als de robotstof.
    Waar kon je dat kopen ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beiden bij Creasis, www.creasis.be Ik weet niet of ze ook op de webshop staan, maar als je ze mailt, dan stuurt ze het met plezier op hoor :)

      Verwijderen
    2. Het is overigens niet éxact dezelfde kleur hoor, dat lijkt zo met de flash van mijn kodak ;)

      Verwijderen
    3. Ohhh jij komt zeker nooit naar Limburg? :)

      Verwijderen