Pagina's

vrijdag 22 april 2016

In der stadt

Vandaag had ik een leuke naaidate met Vanessa!
Het resultaat daarvan is een moeder met een heropgeladen energieniveau, én deze toffe zomerpyama :).
Al vindt Louise het niet per se een pyama, maar vindt ze dat het ensemble ook voor buitenshuis aan kan...
Wat vindt u?


 
Patroon shirt: Wolf - Zonen 09
Stof shirt: In der Stadt hier bij Kersenpitje
Patroon short: Pippa - Emma & Mona
Stof short: In der Stadt hier bij Kersenpitje




<3 Mijn zutte mus!
Wat word ze groot!!!



9 opmerkingen:

  1. kan zeker buitenshuis al is het ook een leuke pyjama. Hoe zit het met de pippa? Naadwaarde nu weggelaten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed dat je het zegt, dat was ik vergeten typen. Idd zoals je aanraadde de naadwaarde opzij weggelaten :)

      Verwijderen
  2. Heel leuk! Kan ook zeker buitenshuis al zou ik m dan denk ik apart combineren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, zo mooi!! Het shirtje vind ik ook zeker geweldig om gewoon te dragen, maar als combinatie vind ik het wel pyama ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke set! Kan ook zomers lekker buiten hoor! De stof vind ik geweldig. Heerlijk die naaidates he?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, maar ik zou het ook als pyjama houden. En wat ik lees bij de opmerkingen ga ik volgende keer ook doen, ik veronderstel dat het bij jullie dus ook breed viel? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk! Naaidates doen we hier ook geregeld. Altijd gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel leuk setje! ik zou het vooral als pyama gebruiken, al lijkt het me ook een leuk thuis-speel-setje. apart kunnen ze dan wel weer voor alle gelegenheden denk ik, het is de combinatie die het een redelijk hoog pyama-gehalte geven, denk ik... alleszins wel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen