Pagina's

zondag 1 mei 2016

Candyjurk voor grote meisjes

Ik kreeg wederom de eer om een stofje te testen uit de Kersenpitje Exclusief-collectie, namelijk Budgies and Birds deze keer.
Het patroontje voor deze candyjurk-look a like komt uit Ottobre lente/zomer 2/2015, maar dan de lange mouwen aangepast naar korte mouwen, en het kleed 3cm verlengd (voor mijn 1m75)
Volgende keer ga ik het bovenlijfje wel wat inkorten, want met mijn buik als probleemzone vind ik de tailleband net wat te laag vallen.
De roze zakjes vond ik achteraf gezien ook wat verkeerd gekozen, en had ik liever gewoon in dezelfde stof gehad.


Een paar detailfoto's:



De "jurk die niet op de foto wou", zo zou ik deze jurk ook kunnen noemen. Ze is al even af, maar geraakte maar niet deftig op beeld.
Maar bon, een vierde poging komt er niet, dus u zal het moeten doen met de foto's die er wel zijn.
Ik poseer niet graag, en heb het nu echt wel ff gehad ;).

* Poging 1: te donker, zo even tussen twee buien door























* Poging 2: photobomb door de mini




* Poging 3: photobomb door de grote mini, gecombineerd met een prachtig fotografeertalent ;) *volgende keer toch de zoomfunctie eens uitleggen aan de mama :p*















Voila, u hebt vast wel door hoe de jurk eruit ziet.
Van ver, van dicht, in donker en in licht.


Oh, en vandaag op de Bonte Fabriek, vond ik nog deze geweldige bijpassende oorbelletjes! <3


4 opmerkingen:

  1. dat modelleke staat u fantastisch , ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die zakjes zijn leuk gedaan....
    zon zon zon, laat je maar zien!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo grappig, al die foto's, maar we hebben het gezien en het ziet er goed uit! leuk stofje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat poseren is echt het minst leuke he!! Ik begrijp dan ook goed dat mijn zoontje het ook niet graag doet. Maar ik zie wel een prachtige jurk waarmee je echt goed staat!! Jaja, de zon is daar, dus nu kan je'm ook heerlijk dragen!

    BeantwoordenVerwijderen