Pagina's

dinsdag 31 januari 2017

Double Trouble: update na week 4

Inmiddels is de Double Trouble-CAL alweer aan haar vierde week toe, tijd voor een update dus.
Gezien ik deze plaid niet proef/voorhaak, hoef ik jullie niet wekelijks lastig te vallen met een update, maar plan ik dat maandelijks te doen :p.
Ik dacht vooraf dat ik niet veel nieuws meer kon leren op haakvlak, aangezien ik al ruim twintig jaar haak. Nou, verkeerd gedacht hoor! Op die vier weken tijd werd ik drie keer verrast door een nieuwe steek!
Echt een leuke CAL op deze manier!
De Dolly Plaid heb ik ook graag gehaakt hoor, maar uiteindelijk was dat een hele plaid van enkel vasten natuurlijk.
Ik vind het fijn om bijna elke week een échte haakuitdaging aan te gaan deze keer.


 Ook de achterkant ziet er best leuk uit, vind ik:


En nog eens de voorkant:


Het aanbevolen wolpakket vindt u hier bij Creasis.

2 opmerkingen:

  1. dat is inderdaad een statie'ke moeilijker. veel succes met deze CAL. ik wacht de nieuwe CAL van LMV af, wie weet ben ik nog wel eens zo zot, al zal hij nu wel veel korter zijn.

    BeantwoordenVerwijderen