Pagina's

zaterdag 1 februari 2014

Lampenkap

Terwijl ik al de hele dag gehuld in zelfmedelijden in de zetel lig te niksen, was mijn ventje zo lief om mijn nieuwe lampenkap op te hangen.
Ik kan dat natuurlijk best wel zelf, als geëmancipeerd vrouwmens, maar we moeten ze toch een beetje in de waan laten dat dat iets is wat enkel mannen kunnen niwaar ;).
De lampenkap maakte ik reeds eerder deze week, samen met vriendin Iemke, tijdens een zeer gezellige avond!
We kochten een doe-het-zelf-pakketje bij Huisje Creatief, en volgden de handleiding vanop de blog.
Het werk zelf was best eenvoudig, maar er kropen toch ettelijke uurtjes tijd in. Maar het was leuk om te doen, zo nekeer iets anders!
 
Stof: Petit Pan

Spijtig genoeg heb ik maar plaats voor één hangende lamp in huis, en hangen er voor de rest spots. Anders ging ik er zeker nog eens eentje maken!


Moeilijk te fotograferen hoor, zo een lamp!
Geduldig wachten op het daglicht, dat was misschien beter geweest ;).


Eveneens netjes afgewerkt binnenin:


En de bovenste lampenkap maakte Iemke, voor op de kamer van haar twee zoontjes. Ik vind hem ook uitermate geslaagd!

5 opmerkingen: