Pagina's

maandag 17 februari 2014

Slakjestenue

Jawel, een tenueken, alweer! Ik ben fan van tenuekes, en van assorti, maar dat wist u al.
Deze keer, een slakkentenue!
Louise kreeg ooit een stickertje van mij op haar hand met een slak. En sindsdien wil ze natuurlijk altijd als ze een stickertje krijgt een slak, maar die zijn intussen wel af ff uitgeput, met alle drama's tot gevolg als ze enkel een vlindertje of een lieveheersbeestje kan kiezen.
Kortom, Louise vindt slakken leuk! *moeder iets minder*


Ik gebruikte weer het shirtjespatroon van vorige keer, omdat het al geknipt lag.
Ik ga het zo snel mogelijk in de vuilbak gooien, want het is echt geen mooi patroon! Te breed en te kort! Maar mijn shirtje lag al geknipt, dus moest ik er wel mee verder ;).
De onderkant rolzoomde ik, om het toch nog iets op lengte te laten.

Stof: Snails In The Garden - Liandlo, hier bij Kersenpitje
Patroon: Ottobre 1/2003 n° 16

Stof: Snails In Aqua - Riley Blake

2 opmerkingen:

  1. Dit zijn wel slakken die helemaal oke zijn !!!
    Heel tof tenueke !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem2/20/2014

    Een stukje boordstof aan het t-shirt zetten , geeft ook wat extra lengte !
    En voor één keer ben ik ineens zot van slakken ;) Leuk !

    BeantwoordenVerwijderen