Pagina's

zondag 4 januari 2015

Cadeautje voor baby Eden

Een tijdje geleden beviel mijn nicht van haar eerste kindje, een zoon, Eden.
Met zo een welklinkende voetbalnaam, kon ik natuurlijk niet anders dan een voetbaltenueke maken.
Ik lette er wel op dat het geen stofje/kleurencombinatie was, gelinkt aan een bepaalde voetbalploeg, want dat ligt soms gevoelig bij die voetbalpapa's. "Die kleuren doet hij niet aan!"

Voetbalstofje: hier bij Kersenpitje

Patroon: Ottobre 3/2014 n°3

Broekje met hoge tailleband, ideaal voor babybuikjes. Je kan kiezen om hem om te plooien, of niet, net zoals bij de beenboordjes.

Patroon: Ottobre 3/2013 n°4 Summer Sea

Dit patroontje (maat 68) zal de komende weken nog veel uit de kast komen denk ik.
Ten eerste omdat een 68 een ideale cadeautjesmaat is, en ten tweede omdat ik voor zoonlief ook nekeer wat kleertjes ga mogen beginnen maken! ;)

2 opmerkingen: