Pagina's

vrijdag 30 december 2016

Pj's onder de kerstboom

De vorige pj's werden te kort, dus tijd voor een aantal verse exemplaren onder de kerstboom!
Maat 7 jaar al zeg!!! Amai, mijn madammeke wordt groot! (de 6 jaar zou ook nog passen, maar ik heb liever dat ze langer dan een paar maand meegaan ;) )





Patroon: Wolf - Zonen09
Stoffen: Paneel Bert & Ernie: Klijntje
              Sterren: Modecoupon, enkele jaren geleden
              Eekhoorns: cadeautje van Saartje, waarvoor dank <3
              Vissen: Baba Babywear, oudere collectie


Jawel, mamadammeke is bezig met kastopruiming, dus komen er de laatste tijd veel reeds uitverkochte stofjes aan bod.

4 opmerkingen:

  1. Een mooe set ! Pyjamas zijn altjd de laatste dingen die ik naai. Ik moet er ook nodig een paar maken. Dat doe ik waarschijnlijk volgende maand op een naaidag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Ik ben grote fan van zelfgemaakte pyjama's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel tof gedaan! En zeker voor pyama's gebruik ik ook liever een maatje groter zodat ze langer meegaan :) Trouwens, een ruime pyama is lekker comfy toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoveel leuks onder de kerstboom! Knap, ze kan er weer even tegen :-)

    BeantwoordenVerwijderen