Pagina's

vrijdag 27 september 2013

Bzzz!

Allee dan, nog eentje, om het af te leren! *of ook niet*
Ik ben nogal in setjesmodus de laatste weken.
Rimpelrokje met gouden elastiek van bij Eulalie, afgewerkt met gouden paspel aan de onderrand.
Ik vloekte honderdduizend keer op de steeds weer knappende gouddraad! Elke 5 cm (minstens!) was het zover. Gelukkig had ik hem enkel nodig voor het vaststikken van de elastiek en kon ik de rest van het rokje met normaal garen doen.
T-shirtje van de Hema, met een gouden flexfolie applicatie van Maya De Bij, wederom met dank aan mijn wondermachine :).

Stofje: Locally Grown Bees - Makower Fabrics




4 opmerkingen:

  1. Idd een superschoon setje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeel mooi! Ik wil ook een wondermachine!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De foto's zijn mooi ... maar dat kleine madammeke haar nieuwe kleertjes zien showen ...dat is pas schitterend! Het is volleerde mannequin!

    BeantwoordenVerwijderen