Pagina's

donderdag 21 juli 2016

Dolly Plaid: week 14

Ondanks de warmte temperaturen, haakte ik lustig verder.
En geloof me, dat is al nekeer extra warm, zo onder een half deken, volledig uit wol ;).


Het patroon van week 14:


Haak nog 2 rijen afwisselend 10 st in ecru en okergeel.
Haak 8 rijen in ecru.
In de volgende rij starten we met driehoeken. Haak de lichtgrijze draad mee vanaf het begin van de rij.
Haak 24 st in ecru, 1 st in lichtgrijs, *haak 19 st in ecru, haak 1 st in lichtgrijs*, herhaal wat tussen *…* staat nog 9 keer. Haak 25 st in ecru.
Haak 25 st in ecru, 2 st in lichtgrijs, *haak 18 st in ecru, haak 2 st in lichtgrijs*, herhaal wat tussen *…* staat nog 9 keer. Haak 23 st in ecru.

1 opmerking:

  1. Knap, ik heb er totaal geen verstand van. Als ik die mooie spullen zie denk ik soms toch dat ik het moet leren.

    BeantwoordenVerwijderen