Pagina's

zondag 18 juni 2017

Hobby In De Bus: Theelichthouders + kortingscode

Vorige maand legde ik jullie het concept al uit van Hobby In De Bus, in mijn blogpost over de geometrische hangers. Deze kan je overigens nu ook bestellen als een los pakket, zonder abo.
Voor de maand juni ontvingen we een pakket om theelichthoudertjes te maken.


In het pakket zaten glazen potjes, zelfklevende kurk, sisaltouw, papiertouw, kurken bolletjes, papieren plakband, kwast, ...
We mochten onze creativiteit de vrije loop laten, alle technieken werden uitgeschreven, maar wat je er precies mee deed, dat was vrije keuze.


Zoals altijd bij "vrije keuze" moest daar een tweetal weken over nagedacht worden, tot ik ze gisteren volledig in mijn hoofd had, en eerlijk, ze zijn nog leuker geworden dan in mijn hoofd :).


Vooral met mijn zwaantje ben ik heel blij!
Ik Googlede een eenvoudig prentje van een zwaan, tekende het over op mijn zelfklevend kurk, en knipte het uit.
De sterretjes duwde ik uit met een pons, en de verkregen sterretjes kleefde ik op een ander potje.


Deze blogpost werd wederom niet gesponsord, ik ben nog steeds oprecht enthousiast!
De kortingscode die ik mocht weggeven, werkt echter nog steeds. 
Ik heb ze speciaal nog eens uitgetest voor jullie, door gisteren mijn abo te verlengen :p. 
Met de code "mamadammeke" ontving je 10€ korting op een jaarabonnement

2 opmerkingen:

  1. ze zijn heel schoon geworden, ik denk om het concept ook eens uit te proberen na mijn verhuis. zit er in die enveloppekes ook wat vrije tijd bij? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel mooier dan de mijne in elk geval, ik doe dat beter in 't vervolg ook eerst, nadenken. :D

    BeantwoordenVerwijderen