Pagina's

zaterdag 8 juli 2017

Hobby In De Bus: Ijzerdraadvormen

Zoals elke maand keek ik énorm uit naar de ontvangst van mijn Hobby In De Bus-doos.
Toen ik mijn pakket opendeed, dacht ik in eerste instantie "Pfff, wat moet ik daar nu mee?".
Het was voor het eerst dat ik niet meteen enthousiast was over de inhoud van mijn pak.
Maar dat ging snel over, ik Pintereste er een uurtje over, en ging aan de slag.


Welke is jullie favoriete ijzerdraadfiguur?


Met de code "mamadammeke" ontving je 10€ korting op een jaarabonnement

3 opmerkingen:

  1. Anoniem7/08/2017

    Voor mij de zwaan :-) De flamingo ben ik na 2 of 3 zomers al wat beu gezien en zwanen vind ik gewoon superknappe beesten. De mannetjes hebben ook wel een mooie betekenis.
    In elk geval, hobby-in-de-bus voor deze maand = geslaagd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen