Pagina's

zondag 24 september 2017

Zeefdrukken

Vorige week volgde ik samen met een aantal vriendinnen een héél leuke workshop bij Eva van Speelhof 14.
We wilden allemaal graag leren zeefdrukken, maar ons niet blauw betalen zoals bij sommige andere zeefdrukworkshops, en zo kwamen we bij Eva terecht.


Een kwartiertje voor ik moest vertrekken Googlede ik nog snel de plaatjes waar ik mee aan de slag wou.
We startten met zelf ons zeefdrukraam te maken, en daarna de stencils aan de hand van de meegebrachte patronen.
Daarna kon het echte werk beginnen! Leutig dat dat was!
Het lastigste was om de tweede laag mooi te positioneren op de eerste, daar moet nog heel wat op geoefend worden, zo bewijzen mijn soms schuin zwevende cactussen ;).
Voor het bloemetje op mijn cactussen maakte ik geen stencil, maar gebruikte ik een stempel.


Mijn vriendinnetjes maakten ook geweldige stencils! Er zijn er een paar bij die ik nog ga kopiëren :)


Wordt zeker en vast vervolgd!

7 opmerkingen:

  1. Leuk! De prijs houdt mij idd ook tegen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ook in blijde verwachting want ik heb me ook in geschreven voor 1 workschop zeefdrukken. Hopelijk lukt het even goed als bij jouw

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik heb ook zelf een paar ramen gemaakt. De kant en klare vond ik te duur

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en dat het fijn was, ik zal het zeker ook nog eens proberen, en ja het was een leuke fijne groep

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow daar zitten er idd wel een paar leuke tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh superleuk! Dat zwaantje en dat vosje vind ik echte toppers!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem9/26/2017

    Moooooooi!!! Ik wil ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen