Pagina's

donderdag 17 mei 2018

Zwanenfeest

Het lentefeest is al een week achter de rug, de foto's zitten al een week in concept, maar de energie ontbreekt me voor een degelijk blogbericht...
Echter, we kunnen er niet mee blijven wachten, dus hou ik het kort en bondig, met foto's en de juiste links ;).

Voor Louise ging ik voor een Millie, met daarop een Aura bolero.
Alle stofjes voor de kledij komen van bij Glitzerpueppi.


It's all in the details!


De prachtige foto's werden gemaakt door Enya in een oude fabriek.


Voor Arvid ging ik voor het tricothemdje uit Meine Lieblingskleider van Lillestoff.


Voor mezelf werd het deze jurk uit Ottobre lente/zomer 2/2015.


Als souvenir maakte ik doopsuikerpotjes en badzout (lavendel, epsomzout, Keltisch zeezout en Himalayazout) met gepersonaliseerde stickertjes.



Nog wat decosfeerbeelden:


Met een raamtekening van Raamtekening.nl en tafeldeco van den Ava.


Ijstaart van bij W Ice en de allerlekkerste en mooiste gateau ooit van bij Catberry.


En om af te sluiten de kaartjes, gemaakt op Smartphoto.


We hadden een heel fijne dag, en hebben er weer mooie herinneringen bij gemaakt :).

5 opmerkingen:

  1. Boenk erop, alles perfect bij het thema! Proficiat aan mama en ook aan Louise 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!
    Proficiat!
    Wij hadden op dezelfde dag een communicant :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem5/22/2018

    Woow, supermooi!!!! Dat roze... de taarten... de foto's... de kleding... allemaal om ter mooist gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen