Pagina's

woensdag 14 november 2018

Glasdal met een lichtje

Via Facebook zag ik dit leuke DIY-idee van mijn vriendin Annelies.
Een glasdal uit de doe-het-zelf-zaak met een gaatje ingeboord.
Daarin een fijn LED-lichtjessnoer, en vooraan een mooie afbeelding uit vinyl.


Annelies boordje het gaatje opzij, maar het leek me nog mooier om het gaatje achteraan te doen.
Echter mijn glasdal barstte hierdoor...
Deze is nog bruikbaar, maar een andere barstte zo hard dat er een stuk afvloog.
Volgende keer doe ik het gaatje dus ook opzij.


De afbeelding vond ik via Google en sneed ik uit met mijn Silhouette Cameo uit gouden vinyl.
Was die blij zeg dat ie nog eens uit de kast mocht, na twee jaar winterslaap!


Ik probeerde dezelfde afbeelding trouwens eerst al een keertje te etsen ook.
Het was mijn eerste etservaring, en ik deed vanalles fout.
Het resultaat is dan ook niet naar behoren ;).
Ik ga nog zien wat ik ervan kan maken, wellicht volledig etsen, hopen dat de print er niet teveel doorkomt, en er dan alsnog een vinylafbeelding op kleven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten