Pagina's

zaterdag 7 september 2013

Zonnehanger III

Woensdag geopereerd en vandaag verveelde ik me al.
Natuurlijk laat mijn lichaam me niet toe om al veel te doen, maar draadjes instoppen, dat kan ik gelukkig nog wel ;). De zonnehanger was al even gehaakt, maar was er nog niet toegekomen om de draadjes weg te werken.


Ik heb inmiddels nog een paar andere formaten van metalen ringen gekocht bij De Banier, en ga me de komende dagen eens aan wat andere motiefjes wagen. Haken zal ik vast wel kunnen, zo arbeidsintensief is dat niet ;).

6 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh schitterend, ze blijven echt mooi. Het is trouwens een goed teken dat je je gaat vervelen. Dan krijg je weer energie :-). Beterschap !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje een operatie,beterschap gewenst,
    Heel mooi die zonnehanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kwijl kwijl kwijl, ik wil ook. Ik droom echt van zo'n zonnehanger maar ik ben nog nooit zo'n grote metalen ringen tegen gekomen. De grootste die ik ooit gevonden heb is met een diameter van 5 of 6 cm, schat ik. Dus madammeke, moest jij soms zo'n ring in overschot hebben, ik stel me onmiddellijk kandidaat om hem over te kopen. En moest ik er dan ook nog een handleidingske bij kunnen krijgen. Dat zou pas super zijn.

    En dat allemaal om te zeggen dat ik het gewoon prachtig vind.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, dat is lief :). Ik zal aan jou denken als ik er over zou hebben.
      Je kan ze vinden bij De Banier, onder de zoekterm "macramering"
      http://www.debanier.be/catalogsearch/result/?q=macramering

      Verwijderen
  5. O ja, door al dat gekwijl vergeet ik je nog een spoedig herstel toe te wensen. Hopelijk een niet te zware operatie en dat je snel weer op de been bent. Ik kan me inbeelden dat dat niks doen helemaal niet in jouw schema past. Toch nog sterkte hé en laat je maar lekker verwennen.

    BeantwoordenVerwijderen