Pagina's

zondag 24 november 2013

Glaskraaljuwelen

Ik kon me toch niet inhouden om vandaag meteen wat te doen met de gisteren gemaakte glaskralen!
Ik had er niet zo heel erg veel, en buiten 2 paar oorbellen kon ik er op zich weinig mee doen. Maar ze zomaar in de kast laten liggen, dat vond ik dan ook weer te zonde!


Dus ging ik deze ochtend even langs Tante Sis. Ik wist dat ik daar wel inspiratie zou opdoen om wat te doen met de overgebleven kralen :).
Ik vond er de ideale bijpassende rode en blauwe kraaltjes. En zo maken mijn eigengemaakte glaskralen nu deel uit van een armbandje.


Mijn gele kraal stak ik op een heel eenvoudig zilverkleurig hangertje. Het was nog fijner geweest als de kraal wat groter was, maar dat is ie nu eenmaal niet ;).

4 opmerkingen:

  1. Wow, dat is mooi opgelost! EN je hebt ook wel de goede materialen daarvoor in huis he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jij en Rachel zijn toch supervrouwkes, om dat allemaal al klaar te hebben, ik lig hier met mijn parels :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om zo ideetjes te zien ;-) Enne Mieke, ik weet zaker dat de hulp onderweg is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig mooi zeg! Is dat nou moeilijk om te maken?
    Leuke kleurtjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen