Pagina's

zaterdag 11 januari 2014

Lieve appeltjes

Zoals ik al zei, knipte ik een paar dagen geleden vier A-lijntjes ineens.
Vandaag werkte ik nummer 3 van de reeks af.
Wederom een volledig gevoerd exemplaar, omdat het winters ribfluwelen stofje nog iets warmer te maken.

Stof: Simply Apples Turquoise - Hamburger Liebe, hier bij Kersenpitje

 De combinatie met twee knoopjes deed ik al eens eerder.

 

Ik koos voor de afwerking onderaan voor een biaiske met hartjes.
Jammer genoeg vergat ik wel rekening te houden met de richting van de hartjes... ;-) *foutje moet kunnen niwaar :p*

9 opmerkingen:

  1. Lol, wat een mega bandwerkske! Uw madammeke zal alleszins geen jurkjes mankeren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. derde keer, even mooi als de twee vorige!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kleedjes zijn allemaal om te mooier !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi geworden!
    Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem1/12/2014

    mooi, heb het stofje hier ook liggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer zo'n mooi jurkje voor je mooie meisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gij zijt toch een krak hoor; zo schoon ! Dat stofke is ook mijnen tik. Dit modelleke van kleedje zal m'n eerste probeersel worden -)). Heb reeds een eerste rokje in jersey op boordstof gemaakt wat 100 % geslaagd is, allee voor mijn normen toch hé !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Owww...wat een heerlijk stofje! En een prachtig jurkje natuurlijk! ^-^

    BeantwoordenVerwijderen