Pagina's

zondag 9 maart 2014

Rollatormandje II

Eerder al maakte ik dit rollatormandje voor de meme, en daar was ze héél content mee.
Ze vroeg me om er nog eentje te maken voor in haar andere rollator, dus dat deed ik, als brave kleindochter zijnde, met veel plezier :).

Patroon: eigen ontwerp
Stof: fabricland

Op een van de Facebookgroepjes zag ik ook dergelijke mandjes verschijnen, en deze dame verstevigde ze niet.
Dus ik dacht, laat ik dat deze keer dan ook maar niet doen, lui als ik soms ben, het zal wel blijven staan.
Niet dus!
Ik heb spijt dat ik het niet verstevigd heb, maar ik lostte het op door met de hand een sierbandje te naaien om het rastertje heen, aan alle vier de zijden. Je krijgt het er dus niet zomaar meer uit nu om te wassen, maar ja, zo vaak hoeft zo een ding niet in de was niwaar. En morst ze er toch nekeer hare koffie ofzo in, dan ga ik wel eens nieuwe sierbandjes gaan aannaaien ;).



Veel plezier ermee meme!

5 opmerkingen: