Pagina's

dinsdag 2 februari 2016

Cubist Cats: Hibernis en Omni

Wederom mocht ik een aantal stoffen kiezen uit de nieuwe Kersenpitje-Exclusiefcollectie.
Ik koos als eerste voor deze leuke sweaterstof met poezen, en maakte twee truien.

De Hibernis Cowl Shirt, zonder cowl, want ik ben niet zo gek van de versie met cowl.

Patroon: Hibernis Cowl Shirt - Sofilantjes
Stof: Cubist Cats - Kersenpitje Exclusief

En nog maar eens een hoodie.

Patroon: Omni Tempori - Sofilantjes
Stof: Cubist Cats - Kersenpitje Exclusief met zwarte boordstof en zwarte tricot


De hoodie is echt leuk, kan ze helemaal inkruipen :)

5 opmerkingen:

  1. Totally in love met als die stofjes met grijstinten!! Heel leuke truitjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke stofjes en mooi genaaid :)) doet me denke aan andrea lauren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooh, at is een leuk stofje!! als echte kattenmadam moet ik dat toch eens wat nader gaan bekijken!! bedankt voor de tip :-)
    Als je 't niet erg vindt, wil ik ook gewoon effe laten weten dat ik een give-away heb lopen op m'n blogje, altijd welkom om eens een kijkje te nemen: https://lilliepawillie.wordpress.com/2016/02/03/give-away-2-stoffenpakketjes-te-winnen/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooi! Wat een top stofjes! Echt leuke truitjes.

    BeantwoordenVerwijderen