Pagina's

zondag 20 november 2016

Raamtekening + Give-away!

Voor de Give Away, scroll naar onder ;).

Tekening: huizen en Sint & Piet

Enige weken kwam ik via een andere blog terecht op raamtekening.nl.
Het concept is erg simpel, je bestelt één of meerdere thema's, die meteen in je mailbox zitten.
Ja print ze af in het gewenste formaat (van XS tot XL, afhankelijk van de tekening), en kleeft ze aan de achterzijde van je vensterglas.
Dan calceer (moest je vast ook ooit doen in de lagere school ;) ) je ze over aan de binnenkant met een zogenaamde window marker, te vinden bij oa Ava, Dreamland, bureauwarenwinkels, ... Deze stiften wassen er keigemakkelijk af, het is in feite gewoon vloeibaar krijt.
Papier er weerafhalen, et voila, raamtekening klaar!
Je vindt overigens ook een aantal freebies op de website.


Hangplantjes die je nooit water moet geven:

Tekening: Planten III

Ik bestelde ook het cactusthema, dat nog verder vervolledigd moet worden op mijn vensters, maar hier alvast eentje:


Tekening: Cactus

Vriendinnetje Stefanie raakte ook geïnspireerd, en zette haar achterdeur alvast in kerstthema.

Tekening: Winter Wonderland

GIVE AWAY
En nu is het aan u!
Ik mag van Raamtekening.nl 7,5€ shoptegoed cadeau doen!
Dit is goed voor twee tot drie thema's, afhankelijk van welke u kiest.
Het enige wat u moet doen is
* De Facebookpagina liken van raamtekening.nl.
* Een berichtje nalaten hieronder, zodat ik weet dat u deelneemt.
* Mijn blog volgen op één of andere wijze zodat u weet of u gewonnen hebt.
Zo simpel is dat.
Meedoen kan tot volgende week zondag 27/11/2016 23u59'. De winnaar maak ik de dag erop bekend.

Dit blogbericht wordt enkel gesponserd met de Give Away, ik win er dus zelf niks bij, enkel een leuk cadeautje voor iemand van jullie.
Ik ben gewoon zelf oprecht enthousiast :).

31 opmerkingen:

  1. Ik wil wel meedoen! lijkt me superleuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe graag mee dan. Veel vensters hier om te versieren 😊 mooi resultaat bij jou alvast. En als de kindjes eraan komen, gaat dat er dan ook makkelijk af?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De meeste krijtstiften zijn 'veegvast'. Dat betekent dat zolang het niet nat wordt de tekening intact blijft. Een oplossing voor enthousiaste vingertjes zou het nét buiten bereik (hoger) te tekenen :) Groetjes, Anke (van Raamtekening)

      Verwijderen
  3. Jajaja! Ik wil ook! Plantjes die mijn zorggraad overleven. I'm in!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk leuk voor ons kleinkinderen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo een leuk concept! Tot nu toe maak ik raamstickers met een soort raamverf, maar dit lijkt me ook een heel toffe en gemakkelijke manier voor raamdecoratie. Ik doe graag mee met de wedstrijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ja! Ik wil dit al lang eens doen, maar stel het steeds uit, dit zou een goed duwtje in mijn rug zijn om er eindelijk eens aan te beginnen! Ik doe dus mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe ook graag mee aan deze actie :)
    Heel erg leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, hier wil ik aan meedoen! Leuke actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk om de resultaten te zien en veel succes aan iedereen!
    Groetjes, Anke (van Raamtekening)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaaa ook ik doe graag mee!
    Ik kriebel zelf wel eens wat maar zo'n voorbeeld lijkt me wel echt supertof!!!
    *duim*duim*duim*duim*duim*duim*

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe graag mee, lijkt me superleuk voor op mijn werk (;ouderen met dementie)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe graag mee! Wag een prachtige tekeningen Grtjs Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil meedoen! Een leuk idee voor ons huis en voor mijn zaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Voor uw schoon ogen :)
    Lien -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat een super leuk idee!! Ik doe graag mee;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat zouden mijn dochtertjes leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Voor de zoon zijn vierde verjaardag tekende ik een leeuw op de deur (https://instagram.com/p/BM9tbjJDStK/), voor de Sint (en Kerst!) is nieuwe inspiratie welkom! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, wat leuk seg!
    Zouden we hier allemaal wel tof vinden dus ik waag mijn kans :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O zo leuk! Ik ben zot van cactussen en fan van Sinterklaas dus ik vind jouw keuzes alvast ideaal. Het zou geweldig zijn om deze give away te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Keitof! Ik heb net een krijtmarker gekocht dus zou helemaal van pas komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh leuk!!! :-)
    Zou heel tof zijn om alles wat gezellig te maken na de verbouwingen!!! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat geloof ik, dat je enthousiast bent!!! Keimooi! Dat zou ik ook wel willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. OOOh, nog nooit gezien! Lijkt me superleuk, ik doe ook mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. zo tof zeg! dat kende ik nog niet, of toch niet deze manier dan! ik doe graag mee aan de give-away! dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk! Ik ben ook enthousiast geworden! Ik zou het graag eens uitproberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Keitof! Perfect voor al die gluurders hier aan de straatkant iets te tonen dat de moeite is om naar te kijken, ipv mijn huishoudelijke rompslomp 😇

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ooh tof, zou ik wel eens willen proberen!

    BeantwoordenVerwijderen