Pagina's

zaterdag 29 april 2017

CAL Carla Top

Enkele weken geleden zat er een mailtje in mijn mailbox van La Maison Victor.
Of ik na het haken van de Dolly Plaid ook wou gaan meehaken met de nieuwe Crochet Along, namelijk de Carla Top.
Uiteraard zei ik ja! *ook al heb ik al tig andere haakprojecten lopen, iets met vereerd zijn enzo ;) *


Voor het eerst in mijn leven haakte ik een proeflapje, daar het een kledingsstuk voor mezelf betreft, en dat wel een beetje nauwer steekt dan een sjaal of een deken.
Blijkbaar haak ik gemiddeld, want met de aanbevolen haaknaald n°4 kwam ik uit op 10x10cm.


Het wordt een top van allemaal verschillende gehaakte lapjes.
Hoe de top er exact zal uit komen te zien, blijft nog even een verrassing, maar u vind alvast een tekening in het meest recente magazine.
Ik koos ervoor om het roze te vervangen door mint.
Hoe hoog/breed je lapjes precies zijn, hangt af van de gekozen maat.
Ik haak voor mijn voluptueuze vormen een maat 46.


De patronen van week 1 vindt u in het meest recente nummer van uw favoriete magazine, of hier online.
De patronen van week 2 komen online op 4 mei.
Met de code APIVJ2017 ontvangt u 15% korting op de Apilou-wol online.

EDIT:
Inmiddels heb ik ingezien dat ik toch écht geen tijd heb om deze CAL erbij te nemen, en heb ik mijn deelname geannuleerd/voortijdig stopgezet.

1 opmerking:

  1. Anoniem4/30/2017

    Dat klinkt leuk! En natuurlijk ben je dan zo blij met zo'n aanbod, dat je niet 'nee' kunt zeggen :-) Wat fijn dat ze jou uitkozen! Ik ben alvast benieuwd naar de top!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen