Pagina's

vrijdag 28 april 2017

Double Trouble CAL: update na week 16

Alweer zes weken geleden sinds de vorige update, tijd voor een nieuwe dus!


Het tunisch stukje van week 15 vond ik écht niet leuk haken, en kortte ik wat in :p.
Ben al blij dat ik aan zes rijtjes geraakt ben, acht had ik écht geen zin in.
Wederom heel wat nieuwe steken bijgeleerd!


Het begint al een aardig deken te worden! Nog 13 weken te gaan :).
Het aanbevolen wolpakket, en vele andere kleuren en kwaliteiten vindt u bij Creasis

2 opmerkingen:

  1. zo schoon deken, ik ben er echt verliefd op. Nu ben ik het zeker : dit najaar, als ik verhuisd ben ga ik mezelf trakeren op die kleurencombo's en ga ik er ook aan beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem4/29/2017

    Je hebt echt goeie kleuren gekozen, ze passen goed op je zetel!
    En ik denk dat het heel leuk is om onder zo'n deken te kruipen, je kunt je lang amuseren door naar al die steken te kijken :-)
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen