Pagina's

zaterdag 30 december 2017

Sophie's Universe krukhoes

Naar aanleiding van de Sophie's Universe CAL 2015, ontwierp Dedri een krukhoes, gebaseerd op deze CAL.
De bovenkant van de krukhoes is hetzelfde als de eerste drie weken van de CAL.
Ik ben overigens eveneens bezig om deze CAL te haken, in dezelfde kleuren als deze krukhoes.
Dus toen ik deze zag passeren via Facebook, kon ik dus écht niet weerstaan, en nam ik deze voor op mijn vijftien andere haakwerkjes die ik zowat afwissel ;). 


Schoon hé? <3


Het grote, bijgeleverde, label van Sophie's Universe naaide ik er niet op, ik koos voor mijn eigen labeltje ;).
Misschien dat ik het grote label wel op mijn Sophie's Universe dekentje naai, maar daar zit ik nog maar bij week 5.


De bijgeleverde knoopjes voor op de sokjes liet ik eveneens achterwege.
Less is more!


Pakket Sophie's Stool kit: Haakdingen

2 opmerkingen:

  1. Hij is erg mooi geworden. heel leuk.
    Een goede jaarwisseling en alvast een gezond, gelukkig en creatief 2018 :-).

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem12/31/2017

    Wow, mooi!! Knap label ook!

    BeantwoordenVerwijderen