Pagina's

woensdag 13 juni 2018

Lancering Fibremood - Francestop

Van de bedenkers van La Famille Victor en La Maison Victor, is er nu een nieuw concept! Fibremood.
Deze Francestop is een gratis voorsmaakje, en is vanaf nu gratis voor iedereen te downloaden.
Het is een oversized top in een soepvallende niet rekbare stof.
Omdat ik twijfelde of dit model wel geschikt ging zijn voor mijn volupteuze vormen, gebruikte ik een goedkope coupon van de lapjesmarkt in Utrecht.
Dit topje kostte mij 6€, en is een maat 2XL.
Op zich vind ik het model best oké uitgevallen voor mijn figuur, maar de stof-en kleurkeuze doet me wat aan een ziekenhuishemd denken :p.
Ik heb alvast heel veel zeer mooie tops zien verschijnen, welke u vanaf heden kan zien in deze linkparty.


Vanaf 22 augustus zal er elke twee maanden een nieuw patroonboek verschijnen met 12 naaipatronen, en enkele brei- en doe-het-zelfpatronen.
Online kan je beroep doen op een dagelijkse online assistent om u te helpen met het succesvol afronden van uw projecten, met uitgebreide en duidelijke instructies, stofadvies, stijl- en stylingtips  en een actieve community.


De foto's werden gemaakt door mijn dochter, en ik kreeg companie van een stel photobombers.
U zal het ermee moeten doen :p.


 Ik ben alvast benieuwd wat Fibremood nog meer voor ons in petto zal hebben!!!

3 opmerkingen:

  1. Keischoon Ellen! Da patroon ga ik ook eens zoeken. En dat het u doet denken aan een ziekenhuishemdje da's gewoon beroepsmisvorming, mij niet ze :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Na maanden rondhangen in het ziekenhuis had ik de link nog niet gelegd .... het valt dus best wel mee ;) En het moet gezegd, hij staat je super goed. Ik heb het patroon gisteren gedownload, geprint en geplakt. Van 't weekend nog stof knippen en ik kan aan de slag :)

    BeantwoordenVerwijderen