Pagina's

woensdag 20 juni 2018

Pattern Release: Harmania - Sansahash

Ik mocht wederom deel uitmaken van het testteam van Sansahash, dit keer voor de Harmania-jurk.
Dat vleit mij stiekem toch wel altijd een beetje ;).
Harmania is een A-lijn jurkje met verschillende mouwopties, namelijk spaghettibandjes, korte mouwen, 3/4 mouwen en lange mouwen.
Het eerste jurkje dat ik u wil tonen is dit sushikleedje met spaghettibandjes.



Louise heeft geen standaardmaten, namelijk de borstomtrek van een 5-jarige, de taille van een 6-jarige en de lengte van een 7-jarige. Ik ging aan de slag met de zeer eenvoudige instructies (paar puntjes verbinden op het patroon, klaar) om de Harmania aan te passen aan haar maat.
Zoals u zal zien aan de foto's is de pasvorm perfect.


 

Om meer zwier in de jurk te steken, kan je extra godets toevoegen in het rokdeel.
Dit patroondeel en de uitleg zijn ook bijgevoegd in het patroon.



En dan als laatste maakte ik nog een zeer basicversie met dit allerschattigste paneelstofje, dat ik cadeau kreeg van Isabelle van Kersenpitje :).


Welk jurkje is uw favoriet?

 

U kan het patroontje nu kopen aan de introductieprijs van slechts 4.75€! Dit tem 26 juni.

Patroon:
* Harmania - Sansahash

Stoffen:
* Sushi: Lapjesmarkt Utrecht
* Diamanten: Lapkesmarkt Utrecht
* Catching fireflies: hier bij Kersenpitje

4 opmerkingen:

  1. Waauw! die dochters van ons worden toch wel erg in de watten gelegd hé

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Betway mobile and betting app review & app in India - JtmHub
    Betway mobile and betting app review · 1 - Betway login details 김제 출장샵 · 2 - Betway login 김천 출장안마 details · 3 - Betway login details 안동 출장마사지 · 익산 출장안마 4 - Betway mobile 목포 출장마사지

    BeantwoordenVerwijderen