Pagina's

maandag 16 juli 2018

DIY ombre met crëpepapier

Vanochtend kochten we ons een pak crêpepapier in de Action, 99 cent voor een achttal verschillende kleuren.
Deze middag kocht ik me dan een ticketje in de marginale moederclub, en gaf mijn dochter een roze ombre :).
Jongens toch, dat is keigoed uitgedraaid!!!
Het enige probleem is dat ik nu zeven weken niet meer naar mijn schoonouders durf :s.

 

U kan een duidelijke tutorial hier vinden, ik gebruikte deze ook.


Bij Arvid ging het wat moeilijker, omdat die geen staart heeft die ik zomaar in een pot kon doppen.
Het is dus bij één mècheke gebleven bij hem.


En zie, ons lieve Louise is zoooooooooo blij met haar roze haar!!!
Het gaat er blijkbaar uit met tijd en boterhammen, en conditioner.
Maar normaal was ik haar haar niet, dus ik veronderstel dat gewoon douchen en regelmatig zwemmen de kleur ook ooit wel eens doen verdwijnen.
En er zijn natuurlijk ergere dingen in het leven dat een beetje roze haar.


Benieuwd wiens zonen / dochters nog een crêpepaierombre zullen krijgen!

PS: kleine tip, doe alles BUITEN!!!
Ik heb mijn keukengootsteen namelijk mogen uitschrobben met javel omdat de papiertjes daarin gedrupt waren tussen de pot, uitwringen en de vuilzak ;).

1 opmerking: