Pagina's

woensdag 21 januari 2015

Kleuteroverbroekje + borstcompressen part II

Weinig nieuwe woorden te vertellen.
Hetzelfde concept als hier.
Met een paar kleine wijzigingen en oefening baart echt kunst! Ik was al besr tevreden van broekje één, maar van deze ben ik nog veel contenter!

Bij dit model rondde ik de hoekjes af, dat werkt toch een pak netter met die elastische biais.


Toch de velcro nog maar eens een kans gegeven (ik was mijn luiers toch apart van de andere was, dus geen gevaar dat ze andere kledij verwoesten) om het broekje echt heel precies op maat de kunnen aandoen, en de velcro tot volledig tegen het flapje genaaid, zodat het zeker niet omhoog piept.
De volgende ga ik weer met velcro maken allesinds, ik vind ze mooier aansluiten, en de snaps zijn mss toch wat gevoelig om door slechts één laagje PUL te steken.


Het lekrandje nog een pak netter, en beter aansluitend dan de eerste keer :).


En wederom borstcompressen met de restjes PUL + twee lagen bamboo.



Das verslavend jong, die overbroekjes maken! Vind het echt leuk!!!
Maar voor kleine broer heb ik er eigenlijk meer dan genoeg (gekochte, Bumgenius Flip) en Louise heeft er ook niet zoveel meer nodig, gezien het enkel voor 's nachts is. Ik heb nog één kleurtje PUL in voorraad, dus één overbroekje volgt er sowiezo nog wel.

2 opmerkingen:

  1. guppie zegt vast ook niet nee tegen zo'n mooie overbroekjes van mamadammeke ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja amai zeg... Ik heb die overbroekjes toch maar snel op tinternet gekocht zenne. Courageus en ambitieus zijt ge wel! Is dat mss al een beetje "nestdrang"?

    BeantwoordenVerwijderen