Pagina's

zaterdag 9 mei 2015

Jill-kleedje

Petit Pan en jurkjes, altijd een goede combinatie!
Ik ga de foto's voor zich laten spreken :).

Patroon: Jill - LMV maart/april
Stof: Petit Pan, hier bij Kersenpitje

En voor een keer behield ik zelfs de rits, blind nog wel! (meestal vervang ik die door een knopen- of kamsnapsrij, omdat ik bang ben van ritsen inzetten :p )


En met ons model, inclusief verwaaid kapsel en zanderige snoet *nogthans was ik er eerst nekeer met mijne speekselvinger over gegaan :p*.
Ze mocht het kleedje dan ook passen na een paar uurtjes buiten ;).
Er er volgen er zeker nog, wat een tof modelleke!!!
























Ze zien elkaar toch zooo graag! <3 wat een rijkdom!



PS: de Petit Pan is, net zoals alle andere stofjes, aan 10% korting bij Kersenpitje én gratis verzending voor moederdag ;). *als dat gene goeden tip is!*

11 opmerkingen:

  1. Leuk is hij. En grappig stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve fotos. En een mooi jurkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sam zit op mijn schoot terwijl ik je blogbericht lees. Zij: "Wie is dat?" ik: "Louise". Zij, aankomend bij de foto waar je fantastische speeltuig een beetje te zien is: "Ik wil eens bij Louise gaan spelen." :D
    Knap jurkje maakte je weer voor je pareltje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Altijd welkom! Louise en moeder zouden dat ook zien zitten :). Zij buiten spelen en wij naaien, als onze zonen dat toelaten :p *maar dat vrees ik wat, zo met 2 stuks ;) *
      Ze kunnen samen op een speeltapijt buiten, en wij met wat lekkers erbij zitten :p

      Verwijderen
  4. Dit stofje van petit pan kende ik nog niet!amai wat een parel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi jurkje en grappig dat jij ritsen vervangt door knopen, ik doe het juist andersom!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatjes!
    En dat is een goede tip. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die laatste foto❤️

    En een super schattig jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen