Pagina's

maandag 2 januari 2017

Moerbei sjaal

Ik ben zo iemand die een vijftal haakprojecten tegelijk heeft lopen, en dan 's avonds iets mee de zetel in neem, waar ik die avond zin in heb.
Maar nu vrijdag de volgende CAL (crochet along) begint waaraan ik deelneem, wou ik toch een aantal projectjes afwerken.
Vooreerst deze Mulberry shawl in Softfun Denim van Scheepjes.
Het is een eerder zomerse sjaal geworden, maar die komt er over een half jaartje ook wel weer aan ;).

 

Het randje heb ik iets moeten aanpassen, omdat ik niet genoeg garen meer had.

11 opmerkingen:

  1. Oh wat haak jij veel! Ik ben benieuwd hoe de nieuwe CAL wordt.
    In 2014 begon ik aan een CAL en die heb ik gisteren weer opgepakt (ik doe er af en toe wat aan, maar nu lag het al weer een paar maanden stil).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het gaat altijd met periodes bij mij, periodes van haken, periodes van naaien. En nu ben ik al even in een naaidipje. Vooral omdat mijn peuter nog steeds niet doorslaapt en ik 's avonds gewoon pompaf in de zetel zit, en een haakwerkje gemakkelijk bij de hand genomen is. Gewoon niksen en tv kijken, dat kan ik dan weer niet.

      Verwijderen
  2. Wauw weer een mooi haakwerkje.
    Jaloers ... helaas kan ik niet haken. Zou het eigenlijk dringend eens moeten leren maar kom er tijd voor te kort vrees ik.

    Tina
    www.driecreatievebijtjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op Youtube vind je van elke steek filmpjes waarmee je stap voor stap kan leren haken :)

      Verwijderen
  3. Mooi! Guess what, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb deze winter nog geen haakpen vastgehad. Daar moet ik dus wel nog iets aan veranderen, zeker als ik zoiets tofs zie passeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem1/03/2017

    Prachtige zomerse sjaal!! Echt mooi met die schakeringen in het groen en dat motiefje...
    Goed bezig, om nog snel dingen af te werken en heel herkenbaar trouwens om verschillende projecten tegelijk liggen te hebben. Succes alvast met de cal!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie sjaal! Je staat deze week in de spotlight bij Link Your Stuff. :-) Een fijne zaterdag gewenst! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige sjaal, mooi gemaakt.
    Wat heb je een gezellig blog, ik ga je zeker volgen
    Fijn weekend
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen