Pagina's

dinsdag 28 februari 2017

Swoonfans naaiweekend 2017

Om van een openingsfoto te spreken!
Vorig weekend ging ik met elf andere geweldige meiden op Swoonfans naaiweekend in De Heibrand, dezelfde locatie als mijn vorig naaiweekend.
Onderstaande tassen werden gemaakt door acht dames (drie dames waren al voor de foto weg en één iemand, mijn bestie, naait geen tassen ;) ), op twee dagen tijd.
Het idee voor het weekend ontstond in de Belgisch-Nederlandse Swoonfans Facebookgroep, en werd georganiseerd door Noor.


Ik vond eindelijk mijn sewing-mojo terug op naaiweekend, want het is u wellicht ook al opgevallen dat er hier vooral gehaakt werd en minder genaaid en geblogd.
Ik naaide, onder andere, twee Swoon-tassen.
Voor de rest maakte ik nog een kurkleren tas en kinderkledij.
Nog blogstof genoeg voor een paar dagen dus :p.


De eerste tas is de Sadie Expandable Bag.
Ik kocht een tijdje geleden een, Artipoppe-scrap.
Maandenlang was ik op zoek naar het ultieme patroon om deze scrap te verwerken, en gezien de kostprijs van mijn scrap, wou ik een duurzame kwaliteitstas maken, dus combineerde ik met echt leder.


Expandable, zoals de naam het zegt ;).



Mijn tweede tas is er eentje voor Louise, met het gratis patroon Dollie.
Het is een echt minitasje, perfect voor mijn kleine meisje <3.
Maar we hebben wel al afgesproken dat ik hem ook eens mag gebruiken :p.


Een tasje uit kurkleer, gecombineerd met een oud Kokka'tje, waar ik ooit tweedehands een klein stukje van kon kopen, en ik gespaard had tot "de ideale moment". Nu dus!


Noor voorzag ons ook nog van een rijkelijk gevulde goodiebag :). (dit is haar foto, ik had andere stofjes, maar die zitten al in de wasmachine ;) )
Waarvoor dank aan Noor voor al het werk, en aan volgende sponsers:
Lelastof, Stitch, Lanalotta, Cas & Nina, Annamarieke, Fairy Tailors, Framalo, Aster & Emma, Stof & Belle, Modecoupon, Something naais, Kersenpitje, De Gouden Flamingo, Soft Cactus, Dots & Spots, K-BAS en La Mima's


Dankuwel lieve dames voor een fantastisch weekend, ik heb énorm genoten, en mijn batterijen zijn weer volledig opgeladen!

8 opmerkingen:

  1. Anoniem2/28/2017

    Dat is echt heel knap gemaakt! Dat zien er echt designtassen uit!
    Ik zou niet weten hoe ik aan zoiets moest beginnen. Fijn voor je dat je je sewing-mojo terug hebt :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tas! Tassen durf ik alleen nog maar in een workshop naaien (allez de moeilijke toch 😉)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi. Dat was dus een zeer geslaagd weekend als je met deze pareltjes naar huis kunt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superknappe tassen en ik kijk al uit naar je andere blogsels :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeer mooie tassen! Geen kleuren waar ik zelf snel naar zou grijpen denk ik, maar als ik dan het resultaat zie is het wel wauw!

    BeantwoordenVerwijderen