Pagina's

donderdag 16 februari 2017

Zilveren blaasbloemen

Veel kan ik daar niet over vertellen hé, over een damesshirt :p.
Ik gebruikte het patroon Leona van Farbenmix, en werkte de onderkant af met een boord, omdat ik met mijn figuur gewoon liever een langer shirt heb en ik het op deze manier leuker afgewerkt vind.
Het stofje zelf is moeilijk in beeld te brengen met een simpel kodakske, maar is dus zwart met zilveren tekeningen.

Patroon: Leona - Farbenmix
Stof: Kersenpitje


Met de restjes kon ik nog een twinningshirt maken voor dochterlief.
Al gaat ze hem niet aandoen, naar eigen zeggen want "Ik draag wel alleen maar kleedjes hé, dat weet jij toch?" *zucht* Oh die zucht deden we allebei overigens :p.

Patroon shirt: Wolf - Zonen 09

8 opmerkingen:

  1. Gaaf stofje en shirts! Misschien met een rokje erbij voor dochterlief?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, heerlijke reactie van je dochter, misschien met een zilveren tulle rokje (a la blaasbloem)veranderd ze nog van mening?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk en heel mooi stofje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem2/17/2017

    Hihi...'nostalgische zucht van herkenning' hier. Waar is de tijd dat mijn dochter alléén maar jurkjes wou dragen :-) Nu wil ze niet eens meer een rokje aan!
    Goed gedaan, die bloes. Ik vind de stof heel mooi, ik hou van 'pissebloemen'/paardebloemen.
    En ik heb ook liever lange shirts!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha die dochter! Ze weet wat ze wil ;)
    Leuke stof trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie uitbreiding van de collectie! :) En Louise wil misschien wel hetzelfde aan als mama, voor een leuke gelegenheid? :p

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! Jammer dat dochterlief het niet aan wil doen. Misschien met een rokje eronder? Dat werkt hier meestal wel...

    BeantwoordenVerwijderen