Pagina's

donderdag 25 mei 2017

Ijsjesjurk - Mantica#2

Louise is vandaag naar zee met haar bestie.
Moeders had nog een geknipte Mantica liggen in een leuke ijsjesstof.
Ideaal om mee naar zee te gaan! Niet dat het kind anders geen kleren heeft hoor *understatement*, maar dit stofje schreeuwt gewoon "zee" imo ;).
En zo had ik ineens een reden om mijn machine nog eens te doen draaien, wat tegenwoordig veel te weinig gebeurt.


Ergens ging het mis, ik vergat de tailleband toe te voegen...
Ik had hem nochtans geknipt hoor, en hij lag ook gewoon op tafel, maar ik ben hem domweg vergeten. Als ik echt wou had ik de jurk natuurlijk weer kunnen losmaken en de tailleband toevoegen, maar zoveel goesting had ik precies nu ook weer niet :p.


Dat maakt natuurlijk wel dat de jurk ineens 5cm korter werd, maar dat lostte ik op door te rolzomen ipv voor echt te zomen. Goed genoeg!


Prettige zonnige verlofdag aan allen, zijn die gaan werken groeten u ;).

Patroon: Mantica tuniek en jurk - Sofilantjes
Stof: hier bij Kersenpitje

5 opmerkingen:

  1. Het ligt eraan hoe je dat verwoord he.
    Je kan zeggen "Ik ben de tailleband vergeten" of je zegt "Ik hackte een mantica: zonder tailleband" ;-)
    Ik vind het in elk geval mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai die dametjes van u hebben toch een geluk met al die mooie jurkjes. Weer heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem5/26/2017

    Wat een knap kleedje! En ook al vergeet je in de rapte iets, je lost het toch maar goed op! Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk ook! Het is alsof het zo moest zijn...
    Hier liggen ook 2 ijsjesstofjes op tafel om verwerkt te worden. 1 al klaar, nog 1 te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch een leuk kleedje, ook al is het zonder tailleband!

    BeantwoordenVerwijderen