Pagina's

donderdag 18 mei 2017

Mantica Dress #1

Dat ik een grote fan ben van de patronen van Sofilantjes, dat had u verzekers al door :p.
Ik maakte al behoorlijk veel Nivalissen, Domi's, Omni's, Litore's en Solissen.
Dus toen het nieuwste patroontje de Mantica tuniek en kleed online ging, ging ik meteen overstag en gooide het in de winkelmand :).


Ik nam dit schoon poezenstofje uit mijn recenste bestelling, en ging aan de slag :). *ik heb trouwens nog 2m liggen voor een assorti-kleed voor mezelf :p.
Zoals steeds was het patroon zeer goed uitgelegd, en is het kleedje tot in de details afgewerkt en in orde.
Touwtje erdoor en klaar!


Et voila nog nekeer op de kapstok:


Patroon: Mantica tuniek en jurk - Sofilantjes
Stof: hier bij Kersenpitje

6 opmerkingen:

  1. Anoniem5/19/2017

    Oh, weer zo mooi!!! En die stofjes die je kiest zijn ook altijd prachtig! Plus nog eens een topmodel kunnen strikken voor de foto's ;-)
    Knap zenne!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het patroon ligt hier ook te wachten om dringend verwerkt te worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi. Mag ik ook veronderstellen dat Louise en Arvid hun garderobe hun kleerkast doen uitpuilen met zo een geweldige naaimama?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaauw, een mooitje! Ik moet de mijne nog steeds op A0 laten printen, maar dat komt er precies maar niet van...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Prachtig modelletje deze jurk.

    BeantwoordenVerwijderen