Pagina's

donderdag 4 mei 2017

Panda's en lama's

Eén van mijn favoriete patroontjes blijft de Candy Jurk.
Ik tekende een maatje groter over dan het vorige jaar, en verlengde met maar liefst 10cm.
Het is namelijk een héél kort modelletje.
Zoals steeds dubbelde ik de mouwen en de zakken, en werkte ik de halslijn af met boordstof.
Ik hou namelijk écht niet van de voorziene onafgewerkte look.
Voor de pandajurk legde ik de patroondelen over elkaar omdat ik het zonde vond om de print door te snijden en ofwel de mooie bloesemboom, ofwel de lange bamboetakken door te knippen.


 Een paar aan-foto's:



Stoffen: 
* Lama's: hier bij Kersenpitje
* Panda's: hier bij Kersenpitje
Patroon: Candy Jurk - LMV Lente 2014

5 opmerkingen:

  1. Ze kan weer vollenbak de zomer invliegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik blijf ook fan. En inderdaad ook leuk zo zonder tunneltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem5/06/2017

    Oh wat staat ze er snoezig mee!!! Ik vind de halsboordjes heel leuk, en de prints natuurlijk óók!

    BeantwoordenVerwijderen