Pagina's

dinsdag 31 oktober 2017

Hobby In De Bus: Gevlochten armbanden



In de box van oktober van Hobby In De Bus zaten alle benodigdheden om twee zwartwitte armbanden te maken mbv een kumihimo vlechtschijf.
Eentje met satijndraad, en eentje met kralen.


Op die met kralen heb ik serieus gevloekt!
Ik ben drie keer opnieuw begonnen tegen dat het eindelijk wat vlotter ging.
Er zitten wel nog wat foutjes in, maar daar ga ik voor een keertje trachten over te kijken.


Die met parels vond ik niet leuk om te doen, maar deze met satijndraden gingen erg vlot en vond ik neig leutig!
Ik kocht satijndraad bij om nog een serie armbandjes te gaan maken voor mijn madammeke.
Ze is namelijk jaloers op die van mij.
De patroontjes kan je ook erg gemakkelijk vinden op YouTube of via Google.


Zo ziet dat er uit se, een armband vlechten met een kumihimo.


Dit pakket kan je hier nog los nabestellen bij Hobby In De Bus.

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik kocht vorig jaar twee kumihimo schijven (rond en vierkant). Ik heb er nog maar een paar touwtjes mee gemaakt.
    Groetjes Jessie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat ziet er echt wel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen