Pagina's

vrijdag 6 juni 2014

Zomerpj's met streepjes

Het ventje werkte vanavond bijna een hele avond aan ons internet.
Heel handig voor mij, zat ik voor een keertje niet mijn hele vrije avond achter mijn laptop. *verslaafd*
In plaats daarvan maakte ik een kleedje voor mezelf, en toen dat af was had ik nog tijd om deze reeds geknipte pyama ineen te steken
Ik nam hetzelfde patroon als vorige keer. Als iets goed is, dan moet ge daar niet van afwijken ;).

Patroon: Alex & Anna Summer Pajamas
Stof: Sleep On A Pea, hier bij Kersenpitje

Me dunkt dat ik mijne Cold Turkey weer wat vaker ga programmeren!
Een mens krijgt toch veel meer nuttiger zaken gedaan op een computerloze avond.

Edit 9/6/2014; de aan-foto's van de pyama, die ook best dienst kan doen als zomertenueke




4 opmerkingen:

  1. Een leuke pyjama! Vanaf nu zijn zoete dromen gegarandeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk stofke. Laat die zwoele zomeravonden maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalig patroontje, hier rollen de zomerpyama's ook vanonder het machien :-)

    BeantwoordenVerwijderen