Pagina's

maandag 28 december 2015

Kerstswapcadeautjes

Deze zijn allemaal al een hele poos geleden gemaakt en verzonden, maar gezien het swapcadeautjes waren, kan ik ze nu maar delen.
Het is te zeggen, het is een greep uit de verzonden cadeautjes, ik deed namelijk mee aan drie swaps, en niet van alles heb ik foto's, of is interessant genoeg om te delen.

* Omkeerbaar A-lijnjurkje voor Klara, dat zowel draagbaar is met Kerst, als met Pasen.






















* Frivolité-armband, en omhaakte hanger met glasparels opgekleefd, voor Kitty, die droomt van roze.


* Een collsjaal voor Joeri.


* Een Vinktas voor Pascale, die van retro houdt.


Omdat ze hem wil gaan gebruiken als werktas, heb ik er ook binnenzakken in gemaakt.


* An-tasje voor mijn nichtje.
Goud kan ik dus écht niet fotograferen he! Dat bewees ik al eerder, en nu weer :p.



Iedereen was blij met de cadeautjes :).
Allee, dat zeiden ze toch :p.

6 opmerkingen:

  1. Ik zou toch ook blij zijn! Die retro tas en dat goud-tasje zouden bij mij zeker niet misvallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pascale is hééééééél blij met haar retro tas! :-D En nu ik dat An tasje zo in 't goud zie, heb hier nog wat zilver liggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Plezante dingen maakte je! Ik vind het idee van een kerst- en paaskleedje in 1 ook super! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk leuk en die vink tas die kende ik nog niet :-) vlug opgeslaan se :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooie cadeautjes!
    enne zilver is het nieuwe goud ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben inderdaad super blij met mijn tasje dankje!! X

    BeantwoordenVerwijderen