Pagina's

donderdag 3 december 2015

Ole #3 Goud en uiltjes

Die Ole, ik maakte hem, of haar in dit geval, al voor de derde keer. (Ole #1 en Ole #2)
Al is dat ook voor een groot stuk omdat ik niet graag nieuwe patronen overneem, en ik daarom die uitgeknipte papiertjes nog eens graag hergebruik :p.
Ik wou nog een gouden vestje voor op de, nog te maken, nieuwjaarsjurk.
Ipv een naaiworkshop op tijd en stond, zou ik beter eens wat fotografielessen nemen, want wat ik ook probeer, ik krijg dat goud niet deftig op beeld.
Maar bon, u kan het zich vast wel inbeelden zeker, hoe goud eruit ziet?
De knoopjes van beide kanten kocht ik via één of ander Facebookverkoopsgroepje.
Het zijn gouden knoopjes met parelmoerkleur in, maar dat zie je dus ook weer niet, met mijn fotografieskills.

Patroon: Ole - Zonen 09
Stof: Glamour Sweaterstof

En omdat de kant van de voering ook zo schoon is, plaatste ik ook knoopjes aan de binnenzijde.
Zolang we de overslagpolitie niet tegenkomen, kan ze hem op deze manier ook aan die kant dragen :).

Stof: Autumn Owls


12 opmerkingen:

  1. Heel mooie Ole, dat uilenstofje zag ik nog niet eerder! Misschien eens proberen tegen een witte achtergrond te fotograferen en wat uitproberen met de instellingen van je toestel. Op pinterest zijn er ook wel wat tips te vinden voor het maken van foto's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk,ik kocht vandaag een zeer glimmend stofje, maar ik vrees dat ik het inderdaad niet op de foto ga krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, die foto's in deze tijd van het jaar ... niet gemakkelijk hé!
    Leuke trui. Ik heb hier in mijn stapel ook nog zo'n gouden sweaterstof liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk,ik kocht vandaag een zeer glimmend stofje, maar ik vrees dat ik het inderdaad niet op de foto ga krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Al zien we het blinkende stofje niet zo goed,toch super mooi dat is een feit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is weer een pareltje! Die zou ik voor mezelf nog wel willen in deze uitvoering! :))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk,ik kocht vandaag een zeer glimmend stofje, maar ik vrees dat ik het inderdaad niet op de foto ga krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een tof truitje!
    Ik vind het wel knap hoeveel naaiprojectjes je gedaan krijgt met 2 jonge kids in huis...
    Ik moet me precies dringend beginnen reorganiseren... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke Olé! Hier ligt de blog stil door slecht fotografie-weer, mss dat het dit weekend nog eens lukt?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah, super tof! Die fotografie-cursus, daar zullen we dan met twee moeten zitten! Maar de Ole is in ieder geval fantastisch, en da's wat telt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toffe Ole! Fijn dat het patroon vaak de kast uit komt!

    BeantwoordenVerwijderen