Pagina's

donderdag 31 december 2015

Skatertenue en Domi met fluffy zakjes

Eindelijk had ze een broek, die ze wel aan wil. En die niet in haar poep bijt!
De Domi Sweat Pants namelijk. Maar één broek is natuurlijk niet genoeg voor de winter door te komen.
Moeders profiteerde ervan om meteen nog twee broekjes bij te maken.
Nu heeft het kind drie broeken die ze past, en dat lijkt me voorlopig genoeg, gezien ze toch nog steeds het liefst kleedjes draagt.

Patroon shirt: Wolf - Zonen 09
Patroon broek: Domi Sweat PantsStof shirt: hier bij Kersenpitje
Stof + boordstof broek: Creasis

En deze broek, nou, die zou ik zooo graag zelf willen!!!
De zakjes maakte ik met de binnenkant van de stof zichtbaar.
Kan je je voorstellen hoe heerlijk zacht deze broek aan je blote benen moet zijn?
Ik denk dat het kind veel met haar handen in haar zakken gaat lopen ;).
Ik stak, bovenop de elastiek, nog een koordje in de tailleband. Zomaar, voor de leuk.

Patroon broek: Domi Sweat Pants
Stof + koord: Creasis

En dan rest me enkel nog:


9 opmerkingen:

  1. die broekjes zouden gelijk ook ideaal zijn voor othon
    beste wensen voor 2016

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De beste wensen voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke broekjes! Vind je ze beter dan die Hudson broekjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb die Hudson nog altijd niet gemaakt, maar ik vind dit echt een heel leuk patroon :)

      Verwijderen
  4. Supermooie broekjes, mijn voorkeur voor de gele!
    En ook van ons de beste wensen voor het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, zalig.. Leuk afgewerkt.
    Geniet v h nieuwe jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh leuk! Ik ben vooral fan van de zachte gele! :) voor jullie ook n top jaar toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke broeken zijn het. Mooi gedaan ook.

    BeantwoordenVerwijderen