Pagina's

donderdag 31 oktober 2013

Ben & Mia pants

Een broekje voor een luierpoepke in maat 92, dat blijkt nog niet zo gemakkelijk te vinden! Ik heb er al een paar mee naar huis gehad, maar telkens waren ze te smal voor mijn 2 jarige met een buikje en een luierpoepke. *zit ik nu met een aantal tegoedbons in mijne portemonnee*
Dan maar zelf maken!
Ik maakte de 92 en van breedte past hij perfect, enkel wat te lang, maar ik zoomde hem breed om (2 x 3cm omgeplooid) zo kan ik hem nog wat uitlaten als ze groeit ;).

Patroon: Ben & Mia pants
Stof: jeanske van mijn wilde weldoener

 

2 opmerkingen:

  1. Mooi hoor! En het ziet er een heel gemakkelijk broekje uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik zit hier naar hetzelfde te zoeken eigenlijk... De meeste broekjes zijn gewoon te smal bovenaan. Ik kan er alleen met rek kopen momenteel. Leuk patroontje, dat hou ik in gedachten :)

    BeantwoordenVerwijderen