Pagina's

donderdag 24 oktober 2013

Doll carrier

Deze avond ontvluchtte ik het huis. Af en toe heeft mamadammeke het toch ff moeilijk met die peuterpubertijd van het madammeke, en het geplande naaicafé was zeer welgekomen ;).

En wat maakte moeder daar? Hét verjaardagscadeau! Of toch eentje ervan, als ik nog tijd heb om mijn andere plan in uitvoering te brengen, want er wachtten me nog 3 avondshiften en dan is ze al jarig, de 28e om precies te zijn.
Ik maakte een poppendrager! Heb ik lang over moeten nadenken hoor! Wat geef je een kindje van 2, die eigenlijk al alles heeft en toch niet speelt met haar speelgoed?
Misschien treedt ze zo ooit wel in de voetsporen van haar moeder. ;)

En het is nog een ergonomische drager ook!

Stof: Hide And Go Seek In Nature - Robert Kaufman
Patroon: hier
Beetje gek sluitingssysteem, maar bon, het is een poppendrager natuurlijk ;).
Ik zal haar er waarschijnlijk ook een aantal consultjes voor moeten geven ;).

4 opmerkingen:

  1. ZO! Wat dacht je? Ik ga die even in sneltreinvaart maken? Leuk kado. Is ze ook zo'n lieve poppenmoeder? Hier is er eentje die vol moedert en het hartstikke lief doet ook. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, hoe mooi!
    dat zal zeker een glimlach op haar gezicht toveren. En geef toe daar doen we het toch voor (en zijn even die pubertijdgrillen vergeten)

    BeantwoordenVerwijderen