Pagina's

maandag 28 oktober 2013

2 jaar!

Gisteren pas geboren, althans zo lijkt het wel, en vandaag alweer 2!
Tijd om nekeer melancholisch te worden, foto's van de bevalling te herbekijken, en de gebeurtenissen nog eens te overdenken. Al denk ik met weinig plezier terug aan mijn hele pré-eclampsieverhaal.
Nuja, gelukkig kwam het met mij en Louise allemaal goed, en kreeg ik er een prachtige dochter voor in de plaats!
Tevens de WHO-norm borstvoeding van 2 jaar behaald :). We zien wel hoelang ze nog doorgaat ;).

 


En ze was héél content met haar cadeautje :). Vreemd genoeg wist ze ook direct waarvoor het diende :). Want eigenlijk draag ik haar niet zoveel met de SSC, meer met een geweven knoopdoek of mei tai.
Schattig he?

4 opmerkingen:

  1. Anoniem10/28/2013

    Van harte gefeliciteerd! En het staat zeker schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier vorige maand ook een 2-jarige! De tijd gaat snel hé! Proficiat!
    grtjs, Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. proficiat erg schattig hihi

    BeantwoordenVerwijderen