Pagina's

donderdag 24 oktober 2013

Verjaardagskroon

Bij een verjaardagsjurk hoort natuurlijk een bijpassende verjaardagskroon.
Ik maakte gebruik van het madammeke haar middagslaapje voor dit snelle projectje.
Alleen had ik er even over gelezen, of bewust genegeerd, dat je de omtrek wat moet verlengen aan de hand van de leeftijd en bijhorende hoofdomtrek van je kind. Ik zit nog een beetje in de ontkenningsfase dat ze groter wordt, dus ik maakte dezelfde maat als vorig jaar. Gelukkig zit er een elastiekje in achteraan, zo past ie nog net!
De foto's op model zijn pas voor maandag natuurlijk, dé verjaardagsdag :).

Wat vindt u, dat zigzagbandje er weer af? Ik vind het er precies teveel aan, of kan het er nog mee door?

Stof: Kitties - Michael Miller
Patroon: Mina Dotter

Edit 27/10/2013
Op de valreep haalde ik de zigzagband er toch nog af, hij stoorde me te hard ;).


4 opmerkingen:

  1. Ik zou het laten. Zo past het mooi bij haar jurkje.
    Leuke festiviteiten gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou het er ook aan laten, past perfect bij haar jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook wat te. Maar hij is wel heel leuk, met of zonder zigzagbandje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!

    grtjs, Saartje
    http://saartjeathome.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen