Pagina's

zondag 20 oktober 2013

Zilverklei-juwelen

Vandaag volgde ik een workshop "juweel in zilverklei" bij Creasis.
Twee mensen kwamen onbeschoftgeweg niet opdagen, dus maakten we het supergezellig met onze vieren, Christel, Ira, Sis en mezelf.
Sis leerde ons de kneepjes van het vak en de truuken van de foor, en verwende ons met een lekker taartje. *jum jum*
We maakten alledrie iets totaal verschillend, hoewel Ira haar oorbellen verdacht veel lijken op de mijne :p.

Deze maakte ik:



Ik weet niet of jullie het goed zien, maar het is dus een herfstige boom voor een muurke.


De ring maakte ik een maatje te klein, omdat mijn vingers ook nog zullen vermageren.
Het heeft water en zeep gekost om hem weer van mijne vinger te krijgen, na deze foto ;).



Ira maakte een ring voor zichzelf, een ring voor haar ventje, en een paar oorbellen.


Christel maakte 3 kettinghangers. Aan de vierkantige kwam nog een lederen veter.
En de onderste ga ik ook eens maken, ik heb alvast mijn vorm gemaakt voor een volgende les.

7 opmerkingen:

  1. was heel leuk en allemaal mooie creatie's en mijne vent was heel blij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow seg, en dat allemaal op 1 dag?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend! Ik wist niet dat je zulke mooie creaties kon maken van zilverklei. Moet ik toch ook eens gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, das echt supermooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zeg. Dat ziet er super professioneel uit.

    BeantwoordenVerwijderen