Pagina's

donderdag 24 oktober 2013

Laptoptattoo

Deze middag heb ik mijn laptop gepimpt met behulp van mijne Cameo en gouden zelfklevende vinyl.
Ik had eerst een andere tekening, maar die was niet helegans gelukt *understatement*, waarschijnlijk teveel kleine details, en ik wist nog niet zo goed hoe ik met die vinyl moest werken.
Dus piekte ik gewoon het idee van Leen, en gebruikte dezelfde vlinder. Oorspronkelijk was het bestand een tattoo, nu een laptoptattoeage!
Onderaan vond ik dan precies nog teveel lege ruimte, dus ik zette er mijn naam op. *ben nu wel niet meer incognito op mijn blog*
Deze ochtend mistte ik me al eens door de letter van de verjaardagskroon niet te spiegelen, dus ik dacht "aha, niet met mij, dezen ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen", dus ik spiegelde mijn naam wel. Bleek dat dus, na het uitsnijden, helemaal niet nodig als je met vinyl werkt ipv met flock! *grmbl!*

4 opmerkingen:

  1. Mooi zeg!
    Is die cameo eigenlijk het van het? Ik lees het her en der dus ben ik wat nieuwsgierig naar reacties van mensen die het reeds gebruikten :-)
    Grtjs
    Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind van wel :) Ik heb allesinds nog geen spijt van mijn aankoop :)

      Verwijderen
  2. Eergisteren een lading vinyl besteld, gisteren toegekomen, misschien vandaag tijd om er iets mee te doen! Ik ben in ieder geval ongelooflijk content met jouw niet-spiegel-tip, want dat ging ik dus wel gedaan hebben hé ;)

    BeantwoordenVerwijderen