Pagina's

donderdag 10 oktober 2013

Miauwkes II

Vandaag werkte ik ook nog een longsleeve af voor op het poezenrokje. Want een shirt is met mijne kleine smospot al wat rapper vuil dan een rokje.
Omdat ik het stofje te druk vond om de mouwen er ook mee te doen, koos ik voor zwart.
Vind ik altijd erg leuk, effen mouwen bij een drukke print. De mouwen zoomde ik om met roze garen, om het zwart wat te breken, en bijpassend te zijn bij de poezenstof.

Stof: * Love Cats, hier bij Kersenpitje
             * Zwarte tricot, hier bij Kersenpitje
Patroon: Brave Fireman, met verlengde mouwen - Ottobre 3/2013

Ook nog ontvangen vandaag, mijn katoentjes van bij Hawthorne Threads. Jammer genoeg met 30,5 euro douane op :(. Pfff... Nuja, desondanks dat, deed ik mij nog altijd ne goeie koop ;).


De onderste 3 worden rokje, die daarboven kussens (ideetje gepikt op Facebook), de 5 erboven rokjes, de 2 erboven zijn panelen om lieveheersbeestjes te maken, en de bovenste een allerschattigste stofje met een boord voor een kleedje mee te maken.

2 opmerkingen: