Pagina's

vrijdag 29 november 2013

Retro kinderkookshortje

Patricia van het naaicafé maakte vorige keer een hele resem kookshortjes voor de kleinkinders. Ik vond ze supertof, zeker met dat retrostofje!
Ik moet haar blijkbaar genoeg keren bestoeft hebben, want aan het einde van het naaicafé kreeg ik een pakketje stof in mijn handen gedrukt, een "DIY-retro-kinderkookshort-pakketje"! Ole! Alles op maat gesneden en al. Ben ik nogal eens verwend zeg, ik kon de heleboel gewoon onder mijn naaimachine steken, zonder reken-en tekenwerk.

Et voila, dit maakte ik gisteren in het naaicafé:


PS: let vooral op "The Perfect Storm" op de achtergrond, waarbij er blijkbaar net een scène was met een houten lepel terwijl ik de foto trok, kwestie van in het thema te blijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten